2010. december 21., kedd

Várakozás

Nem szeretem, amikor az ismerőseim azon nyafognak, hogy itt a karácsony. Még mennyi mindent el kell intézni, még mennyi mindent meg kell venni, mennyi helyre el kell utazni. Nekem az adventi időszak a legkedvesebb pár hetem az évben. Már csak annak veszek ajándékot, akinek eszembe is jut valami jó. Már csak annyit főzök-sütök amennyi jól esik. Sosem erőn felül, mert akkor pont az veszik el, amit a karácsony jelent.
No persze azért mi is rohanunk napokon keresztül, de nekem ez öröm. Időben odaérni a műsorokra, szervezni még egy-két barátot. A gyerekek is megérdemlik, hogy teljesen leeresszenek.
Hagyom őket egész nap pizsiben rohangálni, ha akarnak, tévézni, amíg össze nem csuklunk. A karácsonyi filmeket is meg kell néznünk: Home Alone, Télapu, Love Actually
Végre újra van kedvem sütit sütni és ami még ennél is nagyobb szó, Lőrinc sem idegesít a konyhában. Száll a liszt mindenhova, de vele tényleg lehet haladni. Gyűlnek a dobozokba az illatos kekszek és olyan boldogan mutogatja mindenkinek a kincseit.
Én nem vagyok hajlandó elszakadni a kispolgári lényemtől és igenis igyekszem szeretni a karácsonyt.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése