2009. február 16., hétfő

MM start

„Először mindig leltározunk” – mondta a doktornő nevetve és az ultrahang képernyőjén tényleg ott volt a MiniManó ezentúl csak MM. 8 hetesen még gondtalan lebegő kis csodaként remélem már tudja, hogy minden gondolatom körülötte is forog (persze űrhajók és Bob the Builder közé rejtve). Szóval itt van és édesen befészkelte magát megváltoztatva maga körül mindent.
Már kifelé jöttem a rendelésről, amikor a doktornő megkérdezte szükségem van-e valamilyen életmódbeli tanácsra, de mosolyogva válaszolt is magának. „Persze maga már mindent tud a terhességről, 4 hét múlva találkozunk.” És nem is volt igaza, nem tudok mindent csak nem vagyok hatékony terhes (a barátnőim mind összeírták a kérdéseiket és utána felolvasták az orvosnak, na ők talán mindent tudnak). Én csak élek a terhességben 3 gyerek után is teljesen felolvadva saját érzéseimben. Ez jól megy nekem nincs mit tagadni, lehetne a szakmám is.
Tudjátok mit kérdezett mindenki, amikor végigjelentkeztem családon, barátokon, hogy minden rendben? Na és LÁNY? Hahaha
De Dóri, aki ismer gyerekkorom óta azt hiszem szintén lényegtelennek tartja, hogy 3 fiú után lányunk születik-e. Csak annyit mondott, itt az idő, le kell írnod mi történik veletek ebben a 9 hónapban. Hát ezért indul ez a blog.
Igyekszem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése