2009. június 22., hétfő

Rózsaszín világ

27. hét
Na jó, azért mégiscsak történik ez-az. Az utolsó vizsgálatnál a doktornő is megerősített abban, hogy lányunk születik. Rendes ember pedig ilyenkor betegesen el kezd készülődni a jövevény illő fogadására. Mivel én 2 hónapot a Balatonon töltök a gyerekekkel (jó-jó lehet utálni), úgy gondoltam legjobb lesz most nekiesni a listának. Persze az én listám elég rövid, mindenünk van, amire egy csecsemőnek szüksége lehet és mindenünk van, amire soha.
Lányruhánk nincs egyedül (meg lányos babakocsink, ha esetleg még nem mondtam volna, hogy mit szeretnék).
Rááldoztunk hát én és kedves sógornőm, egy egész estét, hogy babaruhát válogassunk. Ó, te jó ég. Nem tudtam mire vállalkozom. Hát nekünk is sok ruhánk volt, na de ennyi rózsaszín cuccot még életemben nem láttam. Nem véletlen, hogy a két tündéri unokahúg mindig olyan, mint két királylány. Még az újszülött ruhák között leltem uniszexet, de utána minden elképesztően lányos, és mindenhez külön harisnya dukál!
Hazatértem hát két zsáknyi cuccal, amire anyukám rögtön vérszemet kapott és elővarázsolt a szekrényéből egy újabb zsáknyi babaruhát.
Attól nem kell aggódnom, hogy a gyermekemet bárki is fiúnak nézi majd.

1 megjegyzés:

  1. En is barna babakocsit vettem. Igaz, megfordult a fejemben az is, hogy jo lesz majd a fiuhoz is, ha egyszer veletlenul lesz, de alapvetoen azert valasztottam, mert nagyon jol megy a rozsaszinhez. Hozzad hasonloan en is mar joval A. szuletese elott kaptam tobb tonnanyi babaruhat (egy unokahug es egy ikerpar) es gyorsan rajottem, hogy nem vehetek rozsaszin kiegeszitoket (babakocsi, etetoszek, etc), mert kulonben tenyleg csak egy pink felho lesz a gyerek. Csokollak, H P.S. Es kivalasztottad mar, hogy milyet kersz?

    VálaszTörlés