2009. augusztus 17., hétfő

Fülbevaló?

35. hét

A kérdés nem is kérdés, mert vicces férjem szerint, persze, hogy kell a gyereknek fülbevaló, akkor is ha fiú lesz a végén. Lehet, hogy kicsit túl pörögtem ezt a lány témát az utóbbi időben, mert már minden rettenetesen fontos problémámra ilyen válaszokat kapok. A válasz mindenre az, amit én hallani szeretnék, néha kicsit zavarba is jövök ettől a nagy mindenben igazad van szívem hangulattól. Ennek az is oka lehet, hogy a nyári lány olvasmányaimon (Jill Mansel könyvek) bármikor jót tudok sírni, amit a férfinépség rezignáltan vesz tudomásul.
A fülbevaló azonban tényleg lényeges kérdés, mert sokan nem szeretik, meg furcsán is mutathat egy újszülöttön, tehát tárgyalni kell róla. Persze azt még nem tudom, hogy egyáltalán létezik-e még olyan, hogy a kislányoknak még ott a kórházban átfúrják a fülét. (anyám, lehet, hogy ez borzasztó dolog? biztos nagyon fáj?) De, ha foglalkoznak még ilyesmivel én szeretném, ha MM már ott túlesne ezen. Viszont ez nem mindenkinek ilyen természetes mint nekem. Barátnőm szintén kislányt vár 2 fiú után és teljesen meglepődött a kérdésen, szerintem neki eszébe sem jutott ilyen őrültség.
Én viszont lányos családban nőttem fel, hosszú hajjal, fülbevalóval, pörgősszoknyákban. Lányos-lány voltam, csak jelenleg egy sűrű tesztoszteron felhő vesz körül.
Végre eljött az én időm!?

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Véletlenül keveredtem ide. Nekem van egy kétéves lányom, neki a kórházban szúrták a fülét. Apa megvette a fülüst, két napig alkoholban állt, majd előre kellett szólni, mert nem minden csecsemős szúr. Szóval a BCG oltással egyidőben beszúrták neki. Nem sírt, legalábbis amikor visszakaptam, nem látszott rajta. Utána annyi kezelést igényelt a dolog, hogy alkohollal körbe kellett törölgetni minden nap és Tetran kenőccsel bekenni. Egy pár napig jött ilyen lé belőle, de egyáltalán nem zavarta a macera, mert ugye a köldök is kezelést igényel, szóval együtt megoldottuk.
    Mire leesett a csonk, a füle is szépen begyógyult. Én áldom magam, hogy a kórházban szúrták. Pár hónappal később már piszkálta volna, évekkel később meg akár maradandó élmény is lehetett volna (nekem az volt 3évesen Grrrr)
    Szóval azóta soha nem nyúlt hozzá, nem piszkálta, természetes, hogy van neki.
    Arra viszont nagyon oda kell figyelni, hogy ne tudjon kinyílni. És nem beszúrósat kell venni, hanem pici karikát (nekünk ez vált be, a beakasztósak mind kinyíltak és elvesztek), vagy beakasztósat.

    További jó babavárást!

    Üdv:

    Nóri

    VálaszTörlés
  2. a nagy felvilágosult nyugati társadalomban nagyon keleti-blokkos bébiként fülbevalót lövetni a gyereknek.
    szerintük igy elveszed tőle a választás lehetőségét, nem demokratikus elvek alapján neveled és maradi gondolkodású vagy, hogy egy bébi lány caak akkor lány, ha csilingel a füle... mondjuk nem tudom miben különbözik a rózsaszin fidri-fodri a fülbevalótól.
    :)

    VálaszTörlés
  3. A társadalom bekaphatja akárhol is van. Én szeretek retardált keleteurópai lenni, 2 diplomával is úgy gondolom a fülbevaló lányoknak való, akár bébiként is. Azt kész.

    VálaszTörlés
  4. Nóri, remélem még néha beleolvasol a blogba, mert csak most tudtam végre megjegyzést küldeni. Köszi, nagyon hasznos infókat írtál, az eszembe sem jutott, hogy előtte fertőtlenítsem. Nekem 6 évesen lőtték, hát nem volt életem legjobb napja, az biztos

    VálaszTörlés