2010. június 17., csütörtök

Focivb

Milyen furcsák is ezek a kisfiúk, majd megőrülnek a fociért. De ennél már csak az furcsább, hogy lassan már én is. Persze kénytelen vagyok hozzájuk hasonulni, ha nem akarok megőrülni a nyár végére. Már én is szeretem megnézni a gólokat, a mikróra kimágneseztem a meccsek sorrendjét, sőt egy céges bulin még játszani is beálltam. 3 fős csapatok indulhattak és imádott középsőmnek nem volt csapata, hát én meg apja alakítottunk egyet. Harmadikok lettünk, Vince nagyon örült és végig olyan komolyan játszott, hogy ezért persze megérte égetni magam.
Szóval a foci mégiscsak jó dolog, ezer éve nem hallottam azt tévéfejű fiaimtól: Mikor áll már el az eső, ki akarok menni a kertbe focizni?
Köszönöm vb.




és persze HAJRÁ ARGENTÍNA


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése