2010. június 23., szerda

Vidámpark

Az egész úgy kezdődött, hogy elsőszülöttünk elutazott Párizsba, a Disneyparkba, Barbiékkal. Mi pedig voltunk olyan önzőek, hogy ketten felnőttek sajnáljuk a kalandra a pénzt, és én pl az időt is, mert utálom a vurslit (így írják?)
Hát itthon maradtunk a három maradékkal. Volt ugyan indulás előtt kis lelkiismeret furdalás, de arra gondoltam, hogy majd a másik kettőt küldjük csak egyetemre és akkor kiegyenlítettük. A lányt meg otthon tartjuk öregségünkre.
Vicc nélkül, azért igyekeztünk jó fejek lenni és szuper programokat találtunk ki. Balaton - zuhogó esőben. Nagyon élvezték.
Szerencsére azonban az égiek mára megkegyelmeztek nekünk és felutaztunk a fővárosba. Reggel még eszembe jutott, hogy talán a bébit felesleges magunkkal cipelni, de akkor már késő volt, hát jött ő is. Szuper jó fej volt, aludt békésen, ücsörgött békésen, eszegetett békésen. Pedig legalább 4 órát eltöltöttünk a legvidámabb vidámparkban (Lőrinc szerint).
Reggel még azt is kiszúrtam az interneten, hogy családi kedvezmény is jár előzetes regisztrálás esetén, dobtam hát egy gyors levelet és ott meg követeltem a kedvezményt. Nem is hiába, mert nem merték azt mondani, hogy szó sem lehet róla. Eleve milyen kedvezmény az, amit előzetesen be kell jelenteni? Hányan nézik meg a vidámpark honlapját?
Igazi magyar szokás, adtunk is meg nem is...
A park szerintem nagyon tuti, egyrészt megvannak még a retró hangulatú járgányok gyerekkorunkból (János vitéz barlang, mesecsónak, tükörterem) kicsit le vannak pukkanva, de a gyerekek észre sem vették.
Van néhány klassz új játék is kicsiknek, tehát borzasztóan jól mulattunk. Hiszti sem volt, átöltözni sem kellett, a parkolásnál sem büntettek meg. Mi kellhet még?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése