2009. április 20., hétfő

Benne leszek a tévében

18. hét

Na nem saját szuperanyaságom, vagy szuperszépségem kapcsán. Mondhatom úgy is, hogy töltetlékként, vagy vágóképként. Ez persze nem von le sokat az értékéből, csak jelezni akarom, hogy magam miatt sosem szerepelnék. Dehát a jó cél, ugye...
Szóval lesz majd a Stílus magazinban (M1- én sem láttam még soha) egy kis szösszenet a Bboom-ról, meg Dóriról, és a tervezőkről. Mivel annyira tuti az üzlet és a ruhák, hát bemutatják. Legalábbis azt hiszem, mert nekem csak annyi szerepem volt 2 másik kismamatárssal, hogy felvegyünk egy csomó ruhát, és csináljunk úgy, mintha nem is lenne ott a kamera. Viháncoljunk, beszélgessünk, virágot vegyünk. Na majd meglátjuk mennyire lesz természetes.
Kíméletlen egy meló volt, az szent. Már reggel felhelyeztek a fejemre egy búrát (nevezhetjük sminknek is), ami egyébként nagyon szép lett, de délutánra rémesen idegesített. Valahogy nem mozogtak úgy az arcizmaim, mint előtte. Onnantól kezdve ide-oda küldözgettek, néha valaki a számba nyomott egy pogácsát, meg szívószállal valami kis italt, nehogy elájuljak. Hulla fáradtan értem haza. Egy biztos ez a szakma sem nekem való. Még szerencse, hogy 16 évesen nem fogyókúráztam magam anorexiásra azért, hogy jobban hasonlítsak valamelyik topmodellre és felfedezzenek.
Azért jó buli volt, megismertem egy csomó jópofa embert és mégiscsak Benne leszek a tévében!

1 megjegyzés:

  1. én lemaradtam róla, de állitólag itt lesz nézhető:
    http://stilus.blog.hu/

    VálaszTörlés