2009. április 3., péntek

Kisebb bőrhibák

15. hét

Eddig igyekeztem kerülni a témát, arra gondolva, hogy majd elmúlik, és akkor meg minek égessem magam, de sajnos nincs mit tenni. A kisebb bőrprobléma annyit tesz, hogy a fejem legnagyobb felülete hatalmas ragyatelep. Nem szépítem a dolgot, 14 évesen sem néztem ki így. Sőt soha sem. A nővérem szerint ez azért van, mert nem hányok eleget és a sok méreganyag a homlokomon távozik. Valószínűleg igaza van, mert a fiúkkal nem sok étel maradt bennem, de most egy - két rosszabb pillanatot leszámítva feldolgozom az összes kaját, amit betermelek. És mivel a gyerek utálja a salátát és a zöldség-gyümölcs féléket, ezért természetesen szénhidrátban utazom.
Nos úgy néz ki a fejem, hogy a legtöbb ember észre sem veszi, hogy a hasamban egy kisdinnye van, annyira leköti a holdbéli táj a homlokomon. Mindent megtettem már, pedig nem vagyok egy nagy arctisztítós-tonikos-krémezős csaj, de most nagyon rendesen kezelem, persze teljesen eredménytelenül.
Végre azonban összefutottam tapasztalt anyuka-pajtásaimmal, akik még emlékeznek a kismamalétre és H. megnyugtatott. "Nekem kb. a nyolcadik hónapban egész jól elmúltak!?"
Hurrá

1 megjegyzés:

  1. Szia!! Tenyleg elmult addigra! De ha elobb kezd kicsit kitisztulni meg ne bizd el magad, mert nalam jottek-mentek a ragyak. Foleg jottek. De nem panaszkodom, az eskuvomre lealapozhato allapotban voltak... Az utolso honapban meg ragyogtam, mondjuk asszem foleg attol, hogy allandoan melegem volt es kipirultam. Ja! Es mondjak (meg az ellenkezojet is), hogy a lanyos kismamak rondak lesznek... - nalam bejott. Igaz, en fiut vartam, aztan meg jol megmondtak, hogy nem az lesz. H.

    VálaszTörlés