2009. április 9., csütörtök

MM szereti a kényelmet

16. hét

Mozog!!!
Először még nem voltam teljesen biztos benne, de a sokadik próba után megállapítottam, hogy teljesen jól érezhetően mocorog a gyerek. Ez lehet, hogy csak nekem furcsa, mert elsőszülöttemet a 20. héten éreztem először mozogni. Na ez meg is látszott a mozgáskultúráján, még 2 és fél évesen is négykézláb ereszkedett le a lépcsőn, és hát valljuk be, most sem egy nagy fociguru. (nagyon szépen zongorázik, rajzol, énekel - vannak nem olyan nagyon ügyes fiúk is, na)
De MM már most nagyon utálhatja, ha nincs elég helye, mert ahogy összekuporodtam a kanapén és a lábaimat hozzászorítottam a hasamhoz rögtön jelentkezett. Sok mindent mondanak az első mozgásokról: mintha egy lepke verdesne odabenn, vagy egy kisegér izgágáskodna. No hát az én negyedik gyermekem jól belém rúgott (kétszer is egymás után). Azóta sem finomkodja el, rúg. Persze még nagyon gyengén, de már most érezhetően. Mi lesz velem?

2 megjegyzés:

  1. Ha ilyen rúgkapálka, akkor nem is biztos hogy lány, mi?
    mikor derül már végre ki?
    különben meg asszem korai a 16. héten ficánkolni :) túl jártas vagy már, túlon túl tudod, hogy mire kell figyelni.
    És ha nem szereti az előrehajolást, jobb lesz mihamarabb beiratkozni pedikürre, mert különben nem lesznek lakkozott körmeid, pedig itt a papucsszeon!!!
    Éjjen

    VálaszTörlés
  2. szerintem ezt is babaja valogatja, az enyem porgott 16 hetesen, pedig elso gyerek, es megis egyertelmu volt. aztan meg, ahogy nagyobb lett, rugott is. ezt foleg akkor ereztem, mikor apukaja vacsorazni vitt es szepen kellett ulni (nem terpeszkedni a kanapen, ami amugy termeszetes allapotom volt). meg meg akkor, mikor en aludni szerettem volna. a szoptatos parna eleg gyorsan atvette a fium helyet - sorry, simulekonyabb volt. es tenyleg, most mar a kovetkezo uh-n kiderul, nem? juj, de izgi. es nevek??? h

    VálaszTörlés