2009. április 9., csütörtök

Integrált teszt

16. hét

Lám, csak lám, milyen gyorsan telik az idő, ha jó társaságban van az ember. Már el is múlt 3 hét a rém unalmas kombinált-teszt élmény óta és már mehettem is újra Zuglóba. Hogy izgalmasabb legyen elárulom, hogy most legalább hárman voltak a váróban és fizetnem is kellett, de egyéb nem nagyon történt. Viszont megtudtam, hogy ennek a vérvételnek az eredményét integrálják az előzővel (talán innen a névválasztás) és már 95% pontossággal mondanak valamit. Ebből a vérvételből az AFP-t is szűrik, tehát ezért nem kell külön azt is megcsináltatni. Ha bárkit érdekelnek egyéb részletek, akkor megint kaptam egy füzetet, csak még nem volt időm beleolvasni. Tehát majd beszámolok róla, igény esetén...
Persze most is bizonyítottam, hogy teljesen agytalan vagyok. Sosem kérem, hogy a vérvétel után leragasszák a szúrás helyét, mert allergiás vagyok a ragasztóra. Úgyhogy most is csak szorítottam a karom. Már a kocsiban ültem, gondoltam most már nyugodtan indulhatok és elvettem a vattát. Erre elkezdett kifolyni a vérem, ilyen még nem történt sosem. Még szerencse, hogy nem vagyok ájulós fajta, mert elég rendesen bugyogott. Már éppen elkezdtem azon törni a fejem, miként fogom megakadályozni, hogy elvérezzek és arra gondoltam, hogy visszamegyek, hogy "Segítség, segítség ömlik a vérem!"
Helyette elég gyorsan észrevettem, hogy a póló föltűrt ujja elszorította az ütőeremet és pumpálta a vért a legközelebbi lyuk felé. Érdekes, ahogy lehúztam a szorítókötést a vérzés is abbamaradt. Hű, szorult helyzet volt, de megoldottam ezt is.
Egyébként meg cseppet sem izgulok az eredmény miatt, de ez egy következő bejegyzés lesz, mert saját címért kiállt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése