2009. április 16., csütörtök

Ultrahang III.

17. hét

Mivel bejelentkeztem a genetikushoz a különböző szűrővizsgálatok utáni ultrahangra, ezért úgy mentem a doktornénihez, hogy na ma aztán nem tudok meg semmit. Ez persze részben szerencse is, mert így a vérnyomásom is normális maradt és a családom sem rágta otthon a körmét izgalmában. Mégis megtudtam mindent, ami most fontos.
A gyerek tökéletes!!!!!!!! Igaz, hogy közvetlen környezetemben ez csak engem villanyozott fel teljesen, a többiek kicsit sértődötten vették tudomásul, hogy nem kérdeztem meg fiú-e vagy lány. Nem tehetek róla, de egyáltalán nem érdekel, csak arra figyeltem, ahogy mentünk végig a testrészeken és minden ott volt a helyén. Nyilván a doktornő nem az én kisbabámat látja először a képernyőn, mégis velem együtt örült minden pillanatban: a kezecskéknek, lábaknak, a gyöngysorszerű gerincoszlopnak. A doktornő ultrahangja nem egy óriási 3D készülék, kisebb képernyője van, mint a notebookomnak. Mégis látszott mind a 4 szívkamra és a billentyűk.
Ilyenkor mindig megerősödik bennem az a tudat, hogy a legjobb dolog a világon anyukának lenni.
Hú, egy kicsit érzelgős vagyok, szeretném, ha ez a kisbaba egészséges lenne.

Nagyon jó napom volt, és ilyenkor a többieket is még szebbnek és jobbnak látom. Rájöttem, hogy ezért kell több gyereket vállalni (na nem arra gondolok, hogy mindenkinek rögtön négyet), mert nem jut kevesebb időm, szeretetem egyre, hanem minél többen vannak annál jobban szeretem mindet. Alig vártam, hogy hazajöhessek a kicsihez és századszor is elmesélhessem Boribont. Utána meg arra vártam, hogy V. csillogó szemmel ölelje a nyakamat az oviban délután. Az iskolában a kórusban B. is énekelt és mivel még alsósok, olyan szépen csilingel a hangjuk.
Te jó ég, ha ennyire tökéletesek miért kell ennyit ordítoznom, hogy menjetek már fürdeni?

2 megjegyzés:

  1. annyira jó, hogy igy el tudsz vonatkoztatni ettől a fiú-lány kérdéstől.

    VálaszTörlés
  2. Változtatni, már úgy sem tudok rajta. Egyszer úgy is kiderül.
    Elfelejtettem leírni, hogy szopizza az ujját. Nagyon cuki, majd egy vagyont költhetek fogszabályozóra.

    VálaszTörlés