2009. május 12., kedd

Aqua-natal

21. hét

Nekem persze szerencsém van, mert egy nagyon kedves ismerősöm is tart ilyen tornát, és lelkemre kötötte, hogy menjek el kipróbálni. Én pedig minden kismamának javaslom, hogy ha van a környéken akkor menjetek el, mert szuper.
Én csíptem az aquafittnest is, egy csomó vicces cuccot magadra szerelsz és tinglitanglizol a vízben. Látszólag. Ha valóban megemeled azt a súlyzót, megtekered a lábad, akkor hirtelen az egésznek lesz értelme. Szóval az aqua-natal vizi fittnes vicces szerelvények nélkül.
Én Diósdra szoktam menni, amiben az a jó, hogy szinte senki nem ismeri. Eddig egy lány volt velem. A víz isteni, a mozgás szuper és Gitta még énekel is a babáknak-mamáknak, amit az én kis porontyom úgy tűnik nagyon értékel. Még az arcizmainkat is meg szoktuk tornáztatni, na az nagyon viccesen néz ki, de a többi sem marad ki.
Utána szoktam úszni, amit egyébként ritkán teszek, mert lusta vagyok, mint a dög. (és utálok hajat szárítani) A medence legalább 10 méter hosszú és én vagy húsz hosszt leúsztam a múltkor is. fúúúúúú
www.diosdligetspa.hu






3 megjegyzés:

  1. hm, jól hangzik, de mit csináljanak azok a szerencsétlenek, akik a gondolattól is irtóznak, hogy idegenekkel egy lében ázva töltsék a délutánjaikat?
    én ha rágondolok, megtámadnak a fertőzések...
    kerülök minden állóvizet

    VálaszTörlés
  2. azok a szerencsétlenek ezt az egy órát töltsék az elmegyógyászuknál
    és a Balaton?

    VálaszTörlés
  3. azt térdig bevállalom, néha el is merülök, de utána rájövök, kár volt

    VálaszTörlés