2009. május 23., szombat

Babakocsimánia

22. hét

Gondolom mindenkinek van valamilyen gyengéje. Az enyém minden, ami négy keréken gurul. Imádom az autókat is, a kisautókat is, a babakocsikat is. Viszont mindenből csak a jó minőség érdekel, a fiúk cuccai közül egyszerűen kidobálom, ami ócska és szétesik. De van olyan autónk, ami legalább 25 éves és még mindig tökéletes, ha kopott is egy kicsit. Hát babakocsival ugyanez a helyzet. Mondjuk, amit úgy hirdetnek, hogy lengyel (nem akarok ezzel senkit megbántani) az már eleve kizárt, hogy érdekeljen. Tény és való, hogy a játszótéren előbb mérem fel, hogy kinek milyen kocsija van, mint a gyerekeket. Na ez alapján már nagyjából tudom is kinek milyen az anyagi helyzete, (persze az árakkal is tisztában vagyok még most is) és azt is, hogy mennyire igényes.
Mivel ennyire imádom, minden gyereknél adtam-vettem a kocsikat az éppen aktuális igényeknek és pillanatnyi fellángolásoknak megfelelően. Már annyit kipróbáltam (kivéve az alapból ócskákat), hogy szerénytelenség nélkül mondhatom kezdek szaktekintély lenni. Persze azért mindent nem bírtam megvenni, hát azt kölcsönkértem egy kis időre és már meg is volt a véleményem. A többségét megvettem használtan és egy csomót már adtam is tovább, ha nem voltam maradéktalanul elégedett.
Úgy terveztem, hogy a kis negyediknek is beújítok egy kocsit, már csak azért is, mert eddig azért elég jól elvoltunk egy sportkocsival is minden nyáron. Na de most jön a nagy hideg tél, feltétlenül szükségünk van valami szuper mózeskosaras csodára. Így hát feltérképeztem az összes ismerősömet, és minden lányos anyukát végigzongoráztam magamban, valami csajos szuperjárgányt keresve. Arra kellet rájönnöm, hogy minden kislányt kék, szürke, barna vagy fekete kocsiban toltak a szülei!!!!!!!!!! Hát senki nem bízott annyira magában, hogy legalább két-három lányt vállaljon? Egyetlen pink sincs, piros, narancs vagy legalább egy bordó. Szegény kislányok
Én olyan igazi klasszikusra vágynék, fodrokkal, virágokkal ha már csak kék kocsit gyártanak legalább tegyenek rá egy rózsaszín díszvarrást. Hát most ezen dolgozom - eddig eredménytelenül. De nem adom fel.

6 megjegyzés:

  1. nekem ezek tetszenek nagyon!!!
    www.strollermama.com/philandteds.htm

    VálaszTörlés
  2. Modtam már, hogy az első lánynál, nem vagy biztos abban, hogy ez még egyszer is így sikerül, és uniszex színt választasz, a másodiknál, amikor szintén lányod lesz, felködlik benned a gondolat, hogy mostmár akár választhatnál lányosat is, úgysem tudsz más neműt foganni, de akor eszedbe jutnak azok a rokonaid, éa barátaid, akiknek kölcsönadhatod a cuccaid, ha nem vagy olyan dőre, hogy nem uniszex színt választasz. Ugyanis abban tuti biztos lehetsz, hogy ha neked lányod van, mindenki másnak fia születik. Negyedik gyerekre meg ki vesz új kocsit?

    VálaszTörlés
  3. hát én... ismertek, egy jó babakocsiért a fél karomat is

    VálaszTörlés
  4. tippet kernek olyan sportkocsira, amit szeret az 1 eves, elbirja a fellepot, rajta a 2,5 evessel, alul van neki nagy bevasarlo resze, es a kupolaja, vagy akarmije tenyleg arnyekol. hogy mindezek utan egy kezzel is tudjam kormanyozni, es 2 ujjal bedobni a csomagtartoba? igen ;)

    VálaszTörlés
  5. doortje,
    így könnyebb eljutni ugyanoda, mármint, ha erre gondoltál:
    www.philandteds.com

    VálaszTörlés
  6. Nálunk is kiscsaj érkezik majd november végén... Találtam csajos babakocsit, nem is egyet! A i'COO-nál.

    VálaszTörlés