2009. május 27., szerda

ovi

23. hét

Hát nem mondanám, hogy szorosan összefügg a gyermekvárással, de ha már világra hozzuk őket nem árt tudni arról, hogy a végén sajnos még a nyakunkon is maradhatnak.
Most például a legkisebbet próbálom beintegrálni a társadalomba és igyekeztem beíratni az óvodába. Persze a történethez azért jó tudni, hogy az utcánk alján van az ovi és a tesó itt középső csoportos. Én meg ugye dolgozom már vagy egy hónapja a papírok alapján. Nos úgy éreztem, hogy ezek azért elég nyomós érvek ahhoz, hogy ne legyen problémám. És milyen naiv is voltam. Mert, hogy ugye az agglomerációban legalább 60 gyerek jut 24 helyre, és ebbe sajnos nem sikerült belepréselni az én 3 évesemet. Mert túúúúúúúúúúl fiatal. Tényleg hányok az egész rendszertől, na. Szóval most felülbírálatot kértem a jegyzőtől és várok.
MM-t már születésekor beíratom a bölcsibe, hátha onnan nagyobb eséllyel veszik át az oviba és rögtön ezután már csak az egyetem miatt kell aggódnom, kb. ugyanannyi izgalommal jár.

1 megjegyzés: