2009. március 25., szerda

Kinőttem a ruháimat? Már?

14. hét

Pedig megmondta a védőnő, hogy 14 hetesen már úgy fogok kinézni, mint egy 5 hónapos terhes, de erre azért nem számítottam. Konkrétan semmibe nem férek bele.
- Na jó egész télen azt a két farmert hordtam, ami igazából kismamafarmer. De nem érdekel, idén végre nem fázott a derekam. Ciki, nem ciki éljen a pocakbetét. -
A két farmeren kívül azonban minden lepattan rólam, és hízni még nem is híztam. Mi lesz akkor? Felmásztam hát a padlásra, ahol 2 hatalmas doboz cucc van félretéve (anyukám sem dob ki egy ruhát sem, nyilván ez valami örökletes gén). Olyan darabokat találtam, ami tényleg megrázott: kantáros egérszürke szövetnadrág - komolyan, meg az a fajta farmerruha, ami igazán nem is terhesruha, csak mindenkiből azt csinál. Jó-jó akadt egy-két normál darab, amit lehurcoltam, kimostam és abban parádézom azóta is. De egy dolog nyilvánvaló: az időponttal nem terveztem jól, mert minden ruhám őszi, téli. Eddig mindenki tavasszal született, hőségre nem vagyok berendezkedve. Így aztán nem kérdés miért kell új és új darabokat hazahordanom, de most még tartogatom a vásárolni valóimat nyárra. Kint úgyis olyan hideg van, hogy tervezem a kantárosgatyát is bevetni. Durva pillanat lesz.

2 megjegyzés:

  1. van egy ötletem, hol lehet jó kismamaruhákat begyűjteni...
    várunk szeretettel

    VálaszTörlés
  2. Neked síelned kéne, még közelébe sem kerülni az internetnek. Azt kellett volna írnom, hogy és most elmegyek a bboomba és bevásárolok, mint az őrült.

    VálaszTörlés