2009. március 6., péntek

Először a védőnőnél

(11. hét)

Még el sem kezdem írni, de máris zavarban vagyok, mert természetesen nem először járok Edinánál, a védőnőnél. Szerencsére 8 éve mindig vele találkozom gyerekügyben, sőt az iskolában és az óvodában is ő figyel a fiaimra.
Most is nagyon örült, és jó kis beszélgetés mellett kitöltött vagy ezer adatot a kiskönyvemben, meg abban, ami nála maradt. Általában ilyenkor (gondolom én) feltérképezik a terepet, kicsit a családot, tanácsot adnak, hogy nem kéne kávézni, cigizni stb. Persze minket Edina jól ismer és én azért kedvelem nagyon, mert csak annyira akar belefolyni az életembe, amennyire nekem az jól esik. Minden problémával, bármikor felhívhatom. Sőt, amikor a gyerekek megszülettek, akkor is mindig felhívott, hogy mikor alkalmas a látogatása, nem pedig csak úgy beállított, mint ahogy azt sok ismerősöm meséli.
Lett tehát könyvem, ami nélkül terhesen az ember csak fél ember, de ez még semmi. Bekerültem újra a kismama gépezetbe és annyi reklámanyagot, újságmintát, hasznos tanácsadó füzetkét kaptam, hogy a karom majd leszakadt. Én szelektíven gyűjtöm a hulladékot, úgyhogy legalább a környezetet nem szennyezem vele, mert persze mind ott végezte. És ez még csak a kezdet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése