2009. március 19., csütörtök

Kombinált-teszt II.

13. hét

Az eredmény egy hét?????? Már ma kaptam egy SMS-t, hogy a honlapon megtalálható az Angliában kiértékelt eredmény. 4 nap alatt megjárta az utat és hát ami a legfontosabb, hogy NEGATÍV. Na nem aggódtam, csak hát...
Gy. is olvasta a tegnapi bejegyzést (kénytelen, ha nem foglalkozik eleget a várandós feleségével, akkor az szomorú lesz, és annak beláthatatlan következményei lehetnek) és szólt is, hogy tök unalmas. Igaz, igaz, de egyszerűen nem történt semmi érdekes. Egyedül voltam a váróban, kb 2 percig, mert rögtön behívtak. Értelmesen és kedvesen elmagyarázták, hogy mi fog történni. Jó Zuglóba kellett mennem, és egyszer valaki levillogott az útról, mert kb 5-el haladtam. Hát tényleg nem túl érdekes.
Mégis vissza kell térnem rá, nem csak azért mert jó híreket kaptam, hanem mert rájöttem, hogy itt is érdemes terjesztenem, hogy a Sejtbank ezt a vizsgálatot ingyen megcsinálta és csak a következőért kell fizetnem. Ez azt jelenti, hogy 15.000 Ft lesz összesen. Viszont úgy láttam, hogy bizonyos kórházakkal, vagy orvosokkal szerződtek, tehát érdemes figyelni rá, és kérni a nőgyógyászt, hogy ide küldjön mintavételre. Egyébként körkérdés alapján megtudtam, hogy 28.000- 33.000 között mozog az ára. Azt hiszem ez már jelentős árkülönbség.
http://www.sejtbank.hu/hirek/ingyenes_down_kor_szures.php

1 megjegyzés:

  1. hm, nem értek egyet Gy.-vel, egyáltalán nem unalmas amiket írsz. Ez az sms meg internet használata a leletek ismertetésére egyenesen tetszik!!!

    VálaszTörlés