2009. március 4., szerda

Vérvétel II.

(11. hét)

Ha félreteszem az érzékeny lényemet, akkor azért a valós vérvételi helyzetet is felidézhetem. Tényleg hosszú sor volt, és mindenki ismeri azt a helyet a rendelőben, ahol van egy kis ablak a falban. Előtte álldogál ezer ember, mindenkinek pisis edényke van a kezében meg egy csomó papír.
Van egy, vagy két néni a számítógép előtt, aki lehet, hogy ezt csinálja egész életében, úgyhogy én megértem miért nem kedves. Mindenkinek ugyanazt kell elmondania, és például én még fel is tartottam a sort azzal, hogy nem hoztam minden egyes laborkéréshez külön beutalót. Szóval csak a baj volt velem, bár legalább a lekváros üvegecském elég pisit tartalmazott.
Tudja valaki, hogy miért kell minden terhességnél újra és újra megállapítani a vércsoportodat???? Képzeljétek az enyém már vagy 8 éve mindig A Rh pozitív. Eddig még sosem változott meg, na de most nem is adtam lehetőséget rá, hogy újra biztosítsanak erről. Mert hát nem volt hozzá külön beutalóm, így aztán arra nem kapok most választ. Majd egy újabb fél hetes alkalommal.
Jól van gonosz vagyok, mert utána a másik néni, aki levette a vért nagyon kedves volt, és persze a védőnőm is nagyon kedves volt, és megígérte, hogy majd szerez beutalót, és majd együtt leveszik a Hepatitis, Toxoplazma vérvétellel. Még jó sokszor belém döfik azt a tűt, csakhogy erősödjön a "mindent el tudok viselni képességem".
Szóval nem volt szörnyű az egész, de olyan jól esik a dolgokat eltúlozni......

Azt is tudom ám, hogy a vércsoportnál, azt vizsgálják, hogy nem termel -e ellenanyagot a szervezetem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése