2009. március 11., szerda

MM integet

12. hét

Ti is hallottátok a követ, amikor leesett a szívemről?
Délre már egész komoly psziho-hangulatba hoztam magam. A kezem, mint a jégcsap. Elég, ha annyit mesélek el, hogy az aszisztensnő kétszer mérte meg a vérnyomásomat, mert azt hitte elromlott a gép. Olyan magas volt a pulzusom, mintha futva érkeztem volna a rendelőbe. "Kicsit izgulok." -próbáltam mosolyogva megnyugtatni. "Jaj, megértem, első baba?" Na idáig még tényleg azt hitte, hogy érti, de mikor megmondtam, hogy a negyedik, gondolom elszörnyedt magában.
Persze a lényeg annyi, hogy a vizsgálat jól sikerült. MM integetett nekem a képernyőn, és már 5,5 cm. Még kisebb, mint a körömlakkos üveg, de már látszanak az ujjacskái. A tarkóredője pedig határértéken belül. Hurrá-hurrá. Ha nem tudnám, hogy ez a vizsgálat tényleg mutathat valamilyen rendellenességet, azt kellene hinnem pusztán kuruzslás az egész. Mérnek valamit, amit szerencsére mi földi halandók egyáltalán nem is látunk és 1-3 mm! között kell lennie. Még jó, hogy nem mentem szülészorvosnak.
Most aztán megveregetem a vállam, csak így tovább. Várnak az újabb szúrós-betojós vizsgálatok.



3 megjegyzés:

  1. Szia Mammma,
    Az az óriás kő itt gurult végig az utcán...persze, hogy hallottuk! Nagyon örülök, hogy minden rendben! És már csak 7 hónap, nohát, "rémségesen" gyorsan repül majd. Csak bírjuk irammal! Ági

    VálaszTörlés
  2. és szurkoljunk tovább, mert én nem birok magammal... szeretném tudni végre-végre hogy kisfiú bújik-e ott vagy egy rózsaszinbe öltöztethető kiskirálylány. Hogy milyen jó dolga lenne 4 báttyal... abba bele se gondolok :)
    Azt viszont sajnos be kell vallanom, hogy én már vettem ajiba pár rózsaszinű csodát, azzal a nemtitkolt szándékkal, hogy ha nem lesz kinek odaadni, majd elhasználjuk mi. Talán lesz olyan is :)

    VálaszTörlés
  3. Ó, a rózsaszín ruhák is nagyon jók, majd odateszem a többi közé. Sokan gondolták már, hogy lányom születik valaha.

    VálaszTörlés